AMERICAN ROAD TRIP 2017
TWÓJ WŁASNY, AMERYKAŃSKI FILM DROGI
(California-Nevada-Arizona)
Maksymalna ilość uczestników: 18 + 2 (organizatorów).
Minimalna ilość uczestników: 7 + 2 (organizatorów).
Transport: 1 van lub 2 vany.
Zakwaterowanie: preferujemy pary, ale mamy też miejsca dla singli.
Wyżywienie: program nie obejmuje wyżywienia z wyjątkiem niektórych hoteli, które oferują śniadanie w cenie noclegu.
Termin: 28.08-14.09.2017
Pobyt na miejscu: 29.08-13.09.2017
Wymagania: ukończone 18 lat, znajomość angielskiego w podstawowym stopniu, zgłoszenia przyjmujemy tylko od osób posiadających ważne wizy do USA lub zadeklarują ich wyrobienie przed 1.06.2017. Czynne prawo jazdy kategorii B będzie atutem, gdyż pojazdy w trakcie tripu prowadzimy sami.
Przelot: pomagamy w wyszukaniu najtańszych połączeń do USA, bilet wykupujecie samodzielnie, w przypadku braku możliwości wykupienia biletu samodzielnie, skierujemy Was do sprawdzonego agenta IATA, który Wam pomoże. Cena przelotu nie jest uwzględniona w cenie programu. Cena przelotu około 2500 PLN z przesiadką, loty bezpośrednie z Warszawy w cenie około 2800-3000 PLN. Ceny lotów zależą od momentu w jakim je wykupicie.
Dla kogo? Wyjazd dedykowany ludziom otwartym, młodym, lubiących się integrować z innymi uczestnikami,
Koszt programu: 2500 PLN + 1900 $/osoba + przelot w dwie strony do Los Angeles (LAX)
Ameryka stworzona jest do długich podróży samochodem, te bezkresne przestrzenie, doskonałe drogi, krajobrazy znane z wielu filmów sprawiają, że wielu ludzi marzy o przeżyciu swojej przygody w USA właśnie w ten sposób. Taki amerykański film drogi daje szanse zobaczyć jak najwięcej, daje wolność wyboru gdzie zatrzymać się na postój, a gdzie zrobić stop na zwiedzanie np. największego ziemniaka na świecie. Ameryka pełna jest osobliwości, które mam nadzieję będzie nam dane zobaczyć. Zobaczymy wszystkie twarze USA, wielkie metropolie, zapadłe małe mieścinki, czy też to co w Ameryce najlepsze czyli niesamowite krajobrazy i potęgę natury.
Oferujemy udział w niesamowitym projekcie, unikalny program, w którym odbędziemy road trip busami po tym imponującym kraju. Wynajętymi busami przejedziemy całą Kalifornie, z dołu do góry, odwiedzimy Nevadę, Arizonę, wpadniemy nawet do Meksyku na jedną noc, odwiedzając niesławną Tijuanę. Większość nocy spędzimy w hotelach, ale kilka nocy dane nam będzie spędzić na łonie natury, na campingach. Zapraszamy do udziału w tej niesamowitej przygodzie.
PROGRAM DZIEŃ PO DNIU:
Dzień 1 28.08.2017
W zależności od wybranego połączenia lotniczego tego dnia możliwe są wyloty z Polski z przesiadką w jednym z europejskich portów lotniczych. Uczestnicy przylecą zapewne różnymi lotami, dlatego spotykamy się wszyscy dopiero na lotnisku w Los Angeles.
Dzień 2 29.08.2017
W zależności od wybranego połączenia możliwe jest że niektórzy uczestnicy wylecą z Warszawy i przylecą do Los Angeles tego dnia. Sugerujemy wybrać przylot do Los Angeles (lotnisko LAX) w godzinach pomiędzy 10:00-19:00. Transfer około 20 minut, do sieciowego motelu gdzie będziemy zakwaterowani. Pokoje wyposażone w kuchenki mikrofalowe. W drodze z lotniska odwiedzimy Wal Mart gdzie zrobimy zakupy na posiłki. W zależności od godziny przylotu Waszego samolotu możliwość wieczornego tripu na Manhatan Beach lub Hermosa Beach. Spodziewamy się, że jet lag (zmiana czasu) nie pozwoli Wam zasnąć, więc ten dzień będzie dla Was długi.
Dzień 4 12.31.08.2017
Ten dzień będzie trochę luźniejszy. Po śniadaniu zdecydujemy o planie na ten dzień. Możliwa wizyta w jednym z licznych muzeum lub w parków rozrywki (np. Universal Studios, itp.), ewentualnie zakupy i chillout na plaży aby zebrać siły przed naszych road tripem. Wieczorem zachód słońca w Santa Monica.
Dzień 5 1.09.2017
Po wczesnym śniadaniu o 6:00 wykwaterowanie i ruszymy droga nr. 1 przez Malibu i dalej w kierunku Ventura, po drodze postój na lunch w okolicach zatoki Moro, tego dnia będziemy unikać autostrad i część trasy przejedziemy malowniczą trasą drogi nr. 1 wzdłuż wybrzeża. Częściowo pojedziemy autostradą 101, która po pewnym czasie znowu przejdzie w panoramiczną drogę nr. 1. W drodze zwiedzimy Carmel By The Sea – uroczę miasteczko niedaleko Monterey tam zjemy kolacje, nocleg w motelu w Marina 400 metrów od plaży. Przyjazd do motelu w okolicach godziny 20:00. Wieczorem kolacja na mieście. Tego dnia do przejechania mamy ok. 600 km, z licznymi postojami na zdjęcia i zwiedzanie. Zajmie nam to około 14 godzin.
Dzień 6 2.09.2017
Po śniadaniu (śniadanie w cenie pobytu) wykwaterowanie z motelu około 8:00 ruszymy do San Francisco dojedziemy w godzinach przedpołudniowych, zaczniemy od zwiedzania dzielnicy hippisowskiej, kolebki ruchu hippi. Przejedziemy też słynna stromą uliczką i zjedziemy ze wzgórz San Francisco tramwajem. Około 16:30 zakwaterowanie w hotelu Adrian – pokoje dwuosobowe, wspólne łazienki. Resztę dnia spędzimy w naszej okolicy, eksplorując miasto i pobliskie Chinatown. Tego dnia przejedziemy około 350 km, zajmie nam to około 9 godzin z postojami i zwiedzaniem. Na zachód słońca pojedziemy na Treasure island skąd rozpościera się jeden z najlepszych widoków na Golden Gate.
Dzień 7 3.09.2017
Po wczesnym śniadaniu (we własnym zakresie) wykwaterowanie o 8:00 i czas wolny do południa na zwiedzanie miasta. O 12:00 przejazd na drugą stronę zatoki, mostem SF – Oakland i dalej w stronę Yosemite Valley. Lunch bufetowy zjemy po drodze (cena około 8-10 USD osoba), po drodze zaprowiantujemy się w supermarkecie. Przyjazd na camping około 17:00. Tego dnia nie musimy rozkładać namiotów – dwie kolejne noce spędzimy w półotwartych kabinach z dostępem do wody i prądu w samym środku doliny Yosmite.
Dzień 8 4.09.2017
Tego dnia wreszcie można się wyspać. Po śniadaniu (we własnym zakresie) czas wolny, dzień bez programu. Rekomendujemy 6-7 godzinny trekking na szczyt Glacier Point. Resztę dnia odpoczynek i wspólne gotowanie.
Dzień 9 5.09.2017
Śniadanie we własnym zakresie. Około 9:30 wykwaterowanie i wyjazd w kierunku Sequoia Park, przejazd zabierze nam około 4 godzin plus postoje i zwiedzanie lasu olbrzymich drzew. Około 16:30-17:00 przyjazd na camping, bardzo dziki i bez pryszniców. Tego dnia śpimy w namiotach. To będzie najzimniejsza noc wyjazdu.
Dzień 10 6.09.2017
Po śniadaniu przejazd ok. 4 godzin do Death Valley do Furnace Creek, i dalej do Badwater point najniżej położonego punktu na półkuli zachodniej. Po zwiedzaniu przejedziemy w kierunku Las Vegas. Do hotelu dotrzemy pod wieczór. Zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych. Wieczorem szalony night life w Las Vegas. Tego dnia przejedziemy ok. 450 km, przejazd plus zwiedzanie zajmie nam łącznie 10 godzin.
Dzień 11 7.09.2017
Śniadanie i całodzienny pobyt w Las Vegas. Dzień bez programu, miasto oferuje niezliczoną ilość atrakcji, dlatego decyzje, z których atrakcji skorzystać zostawiamy Wam. Każdy ma inne potrzeby. Możliwy lot helikopterem nad Grand Canyon, skoki spadochronowe. Wieczorem wspólne wyjście na imprezę. Dzień bez samochodu, ale jeśli zajdzie konieczność aby podrzucić Was do którejś z atrakcji miasta to nie będzie z tym problemu.
Dzień 12 8.09.2017
Po wczesnym śniadaniu (we własnym zakresie) już o 6:00 ruszymy w kierunku Wielkiego Kanionu, zatrzymamy się na Tamie Hoovera, odwiedzimy rezerwat Indian, przejedziemy również kilkadziesiąt kilometrów legendarną Route 66. Odwiedzimy najciekawsze punkty widokowe nad Wielkim Kanionem. Nocleg w namiotach na campingu. Na camping dotrzemy około 18:00. Wspólnie gotujemy kolacje.
Dzień 13 09.09.2017
Po bardzo wczesnym śniadaniu ruszymy około 7:30 rano, to będzie długi dzień, do przejechania mamy około 700 km, w samochodzie spędzimy cały dzień. Przyjazd do Palm Springs w godzinach wczesno wieczornych. Lunch i kolacje zjemy w trasie. Po zakwaterowanie czas na odpoczynek nad hotelowym basenem.
Dzień 14 10.09.2017
Po śniadaniu czas wolny, to będzie dzień odpoczynku nad basenem. Możliwe zakupy w pobliskim centrum handlowym, kolacja w legendarnym motelu ACE, który zachował oryginalny wygląd z lat 50 tych.
Dzień 16 11.09.2017
Śniadanie we własnym zakresie, do południa czas wolny nad hotelowym basenem, popołudniu pojedziemy zobaczyć perły architektury Palm Spring, a później do Joshua Tree Park. Wieczorem nightlife.
Dzień 17. 12.09.2017
Po późnym śniadaniu ruszymy do Los Angeles, przyjazd na miejsce około 13:00. To będzie dzień bez programu, który spędzimy na plażach LA lub zakupach. Nasza trasa na ten dzień to około 300 km, na które potrzebujemy 3-4 godziny w zależności od ruchu na drodze. Zakwaterowanie w tym samym motelu co na początku wyprawy.
Dzień 18 13.09.2017
Wykwaterowanie z motelu około 11:00 i transfery na lotnisko. Odloty do kraju.
CENA ZAWIERA:
- realizacje programu opisanego powyżej
- transfery busem na calej trasie wyjazdu
- wynajem busów wraz z maksymalnym pakietem ubezpieczenia
- paliwo na całą trasę ok. 4,5 tys. km
- opaty parkingowe, drogowe, mostowe na całej trasie
- 11 noclegów w hotelach/motelach wynikające z opisanego programu
- 4 noclegi na campingach wynikające z opisanego programu
- bilety wstępu do odwiedzanych parków narodowych i rezerwatów
- opłaty campingowe
- sprzęt turystyczny podczas noclegów na campingach (namioty, karimaty, sprzęt do samodzielnego gotowania, naczynia do posiłków)
- podstawowe ubezpieczenie turystyczne (Koszty leczenia i transportu 10 000 € NNW 10 000 PLN Koszty ratownictwa 5 000 €)
- bilety na tramwaj w San Francisco
- wynajem roweru – tandemu na plaży w Santa Monica na 2 godziny.
- 24h opiekę organizatorów gwarantujące pełne wsparcie na każdym etapie wyjazdu
CENA NIE ZAWIERA:
- przelotu (pomagamy w wyszukaniu najtańszych połączeń)
- wyżywienia (ok. 350 $ na osobę)
- wydatków osobistych
- śpiworów, kubków, latarek
WAŻNE INFORMACJE:
Organizator nie odpowiada za konsekwencje nie wpuszczenia do USA uczestników mających ważną wizę do USA. W przypadku odmowy wjazdu do USA wszelkie wynikające z tego tytułu następstwa są poza naszą kontrolą i władzą. Opłata za wyjazd przepada, tak jakby uczestnik wziął w nim udział. Organizator zastrzega sobie również prawo do drobnych zmian w programie wynikających z siły wyższej, następstw zdarzeń meteorologicznych, czy innych zdarzeń losowych.
POGODA:
Mimo, że Kalifornia jest słonecznym stanem, to w trakcie naszego tripu w kilku miejscach temperatura będzie mogła spaść poniżej 15 stopni, szczególnie podczas nocy na campingach. San Francisco może być wietrznie i chłodno. Pamiętajcie o zabraniu odpowiedniej odzieży. Nevada tradycyjnie jest gorącym stanem więc tutaj nie grożą nam chłodne dni, podobnie w Arizonie.
ZDROWIE:
Prosimy o zabranie osobistych leków, szczególnie przeciwzapalnych, przeciwbólowych, zestawu plastrów i leków na problemy żołądkowe. Opieka medyczna w USA jest na wysokim poziomie, jednak świadczenia są bardzo drogie. Uczestnicy mają zapewnione podstawowe ubezpieczenie NNW i KL.
WYDATKI:
Rekomendujemy zabrać ze sobą minimum 350 dolarów na jedzenie i napoje. Oczywiście jest to ta dolna granica, wszystko zależy od Waszych preferencji gastronomicznych. USA jest pełne tanich fast foodów gdzie za 5 dolarów można zjeść posiłek. Ceny w sklepach nie odbiegają zbytnio od cen polskich. Sugerujemy zabrać ze sobą kartę płatniczą, co pozwoli na awaryjne skorzystanie w sytuacji w której zabraknie Wam gotówki. Pozostałe swoje potrzeby finansowe określcie sami.
DO ZABRANIA:
Każdy uczestnik powinien zabrać ze sobą z Polski lub kupić na miejscu śpiwór (cena w Walmart – ok. 20$, Kubek – ok. 8 $, poduszkę – ok. 6$. Warto zabrać mobilny router 3G, do którego włożycie lokalną kartę sim i będziecie mieć swoje własne WIFI na cały pobyt, koszt urządzenia na Allegro to 100-200 PLN. Sprawdźcie również czy Wasze telefony mają ściągniętego Sim locka, na wypadek gdybyście chcieli używać lokalną kartę sim. Przyda się również mocny power bank, ewentualnie ładowarka solarna do telefonów i innych mobilnych urządzeń.
OBSŁUGA:
W trakcie całego tripu będziecie pod opieką ekipy Hollycow. Będziemy do Waszej dyspozycji 24H.
PRZELOT:
Waszym lotniskiem docelowym jest Los Angeles International (LAX). Jeśli potrzebujecie pomocy w wyszukaniu lotu proszę nas o tym poinformować. Jeśli znajdziecie lot z przylotem 1-2 dni wcześniej niż wynika z programu to proszę o tę informacje odpowiednio wcześniej. Ekipa Hollycow będzie w Los Angeles już 3 dni przed początkiem programu.
ZGŁOSZENIA:
Procedura zgłoszenia jest następująca: przesyłacie wypełniony formularz zgłoszeniowy, stanowiący załącznik do oferty, do zgłoszenia załączacie kopie paszportu (strona ze zdjęciem) oraz kopię strony z paszportu z ważną wizą USA. W odpowiedzi otrzymujecie umowę uczestnictwa, warunki ubezpieczenia wraz z danymi do przelewu zaliczki w wysokości 2500 PLN, którą przelewacie najpóźniej do 29.07.2017 roku. Za wyjazd otrzymujecie Fakturę VAT Marża (prośba o dane do faktury).
SPOTKANIE ORGANIZACYJNE:
Jeśli wyrazicie chęć udziału w spotkaniu organizacyjnym przed wyjazdem, to takie spotkanie możemy zorganizować na początku sierpnia 2017 w Warszawie, będzie okazja poznać się i omówić szczegóły na żywo.
KONTAKT:
Zgłoszenia przesyłajcie na adres contact@hollycow.pl, informacje telefoniczne można uzyskać pod numerem +48.696.473.825, jednak ze względu na fakt, że bardzo często przebywamy zagranicą możliwy również kontakt za pomocą Skype, Facebook Messenger czy Whatsapp. Na znajdziecie fanpage wyjazdu, na którym publikować będziemy aktualności, a w trakcie wyjazdu bieżące wydarzenia i zdjęcia z odwiedzanych miejsc. Postaramy się do wiosny odpalić stronę www.american.roadtrip.com.pl .